Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


onsdag 20 juni 2012

NTC

Morgonlöpning 7 k samt NTC ikväll.
Ikväll belv det en BODY REMIX på 30 min i trädgården - lovely!

Back pendel 1 min
Slide and glide 2 min
Light jog 2 min
Rörlighet 1 min
Burpee 1 min
Push up 1 min
Side plank 1 min
Ski jumps 1 min
Lunges fram, sidan bak 2 min
Squat  arm curls 2 min 
Squat hold 1 min
Bicykles 1min
Toe Touches 1 min
Kick downs 1min
Push up to frogger 1 min
Singel leg deadlift 2 min
Triceps push up 1 min... ghhhaaaa:-)
Forward lunges 1 min
Moutin climber 30 sec
Knee tucks 30 sec
Superman 1 min
Push up 1 min
Toe touches 1 min
Sneda sit ups 2 min

YES! 
Feels great!
Sugen på att hänga på någon kväll?

Med sommar värme
Anna

1 kommentar:

Anna (Orka mera) sa...

Shit så mycket roligt!!! Nästan värt att åka till Malmö för :)