Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


tisdag 5 juni 2012

Inte helt ok

Jag är ff inte helt frisk. Det kändes nämligen i lungorna idag när jag ställde mig på löpbandet!? Hahaha japp du läste rätt. För när klockan ringde i morse (6.00) så ställde jag om den till 7.00 och sov vidare. Bara det är ju eg ett tecken på att jag inte är helt ok.



30 min i lugnt skönt tempo blev det iallafall på löpbandet och lite rygg och bröst på det. Men Sthlm Jubileums maraton om drygt 1 månad ligger nog lite risigt till.

Skall försöka springa hela helgen samt ett långpass på 25 -30 k i början av nästa vecka och efter det bestämmer jag mig om jag skall ge det ett försök eller så säljer jag min plats. Någon som är intresserad?

Med värme
Anna

Inga kommentarer: