Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


söndag 26 maj 2013

Min möhippa med alla Skånefruar

Å wow! Vaknar nu dagen efter min möhippa med ett stort leende på läpparna och fantastisk värme i bröstkorgen. Vilken fin dag ni gav mig alla underbara väninnor. Ni gjorde min dag till den perfekta! Tack!



Jag och Pegasus!


Många vackra starka kvinnor i rad


Vi red islandshästar! Så kul! Alla var vi verkligen överväldigade av denna tur som gav mersmak. En önskan som gick i uppfyllelse.






Vi vandrade på Skåneleden och njöt av vår storslagna natur...


Kallbadhuset ... Tänk att jag inte varit här innan?!


Skål darlins!


Mer bubbel och fantastisk mat a la Lotta Westerlund! Mums!!!


Dessutom en kväll med godaste maten och härligaste hänget!


Tack alla för en jätte fin dag och natt! Jag glömmer den aldrig!

Kärlek
Anna

Inga kommentarer: