Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


måndag 27 maj 2013

SOMA

Idag körde jag en prova på klass för Gerdshallens medlemmar kl 12.15. Tänkte att det kommer väl ca 20-25 st. Men in strömmar ca 100 nyfikna själar sugna på SOMAmove. Jag blev både förvånad och jätte glad.


En av deltagarna sa efter klassen - "Aha det är ju detta min kropp saknat utan att jag visste det!"

Så till hösten kör jag en fast klass i veckan på Gerdahallen. Håll koll på Gerdahallens hemsida om när.

Mer om SOMAmove hittar du här!

Vi ses!
Anna

4 kommentarer:

Lycklig sa...

ååå hörde på annat håll att det var SÅ bra! Ledsen att jag missade det. Men får testa på till hösten :)

Anna (Orka mera) sa...

Ajamen ÅÅÅÅH! Jag glömde. Vilken klant!! HÅller tummarna för att ni kör någon gång till nu när intresset var så stort... *hoppas hoppas*

Majja/motivationsbloggen sa...

Det var verkligen toppen Anna! Jag ser fram emot mer av detta i höst!! Jag skrev om det i min blogg under inlägget "något nytt"! (:

Kram<3

Nellie - the Flying Hippo sa...

Vad kul att så många kom! Jag har helt såld efter klassen i Globen, ska definitivt se till att komma i höst! Kram