Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


fredag 16 september 2011

10 k i höstsol

Det gick långsamt... Och jag fick ont i båda knäna, men det var underbart! Vilken dag! Vilken runda!



Att få springa i vår fantastiska natur ger verkligen mersmak. Jag blir glad ända in i själen.
Och vad tycker ni om den härligt kornblåa färgen på min Nike tröja? Nr 380510-419 på Nike
Shopen.

Hittade detta anslag på stugan när jag stod och stretchade.... Blir lite sugen. Skall du springa?



Med värme
Anna

2 kommentarer:

Mitcho sa...

Du är både snygg & duktig älskling!!! Älskar DIG!!!
Puss Puss Puss
Din Mitcho

Helena sa...

Japp, jag skall springa - Yddinge ingår i Veterancupen :-) Som tjej får man dock bara springa 6 km om man vill starta i tävlingsklass - 12 km anses tydligen vara för långt för oss...