Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


söndag 25 september 2011

1B

Laddad? Njaeee... Men idag springer jag. Starten går 13.30 och eftersom jag står i startgrupp 1B så startar även jag 13.30.

Det är super fina förhållanden. 14 grader, nästan ingen vind och det skall till och med spricka upp nu vid 11.00.
Jag har sovit ok men känner mig lite seg och stel efter en lååång kväll med mitt hjärtat, mina systrar och svågrar för att fira Marias och Krilles framgångar i spåret igår. Kom i säng efter 01.00 - på tok för trevligt helt enkelt!!! Skall göra några solhälsningar nu efter frukost för att väcka kroppen.




Frukost - Fiberhavregrynsgröt med blåbär, hallon, nötter, russin och ringlad honung. Och starkt kaffe såklart.

Med värme
Anna

Inga kommentarer: