Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


lördag 24 september 2011

Tack GymMix

Å vilken intensiv dag som visserligen började helt fel.
Ingen frukost...



De hade inte öppnat än... Och jag som ville ladda upp ordentligt med gröt, ägg och frukt. Men men det blev kaffe och Gainomax på närmaste Statoil... Hahaha inte så dumt det heller???

Därefter Zumba och Afro i ett rasande tempo hos härliga GymMix på deras Inspirationsdag.


... och nu sitter jag på tåget på väg till Sthlm.

Alla mina tankar och all min energi går idag till världens bästa storasyster, Maria som idag springer stora Lidingöloppet. Och jag är inte där! Blä för det!!!
De fruktade 30 k. Wow!! Hon är en sann kämpe och inspirationskälla min älskade syster!
Jösses här sitter jag på tåget och håller både tummar och tår. Andas, fokuserar och försöker sända all min styrka och kärlek till henne, min syster, hoppas hon känner min värme.

Hejja Hejja jag är med dig!
Lillasyster Anna

1 kommentar:

Lycklig sa...

Stort lycka till idag Anna, passa på att njut!