Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


söndag 21 april 2013

En god kopp kaffe

Vi är här! Äntligen! Igen! Hotellet här och vår lilla by Monte Gordo i södra Portugal börjar kännas som hemma. Jag trivs!
Vi startade dagen med en underbar yogaklass kl 07.00. 65 fina själar väckte nyfiket sina kroppar efter gårdagens flygresa.
Det var fint!

Eftersom jag har yoga varje morgon här nere så missar jag morgonjoggen men jag kör min egen efter yogan. Kan inte låta bli! Havet, stranden, måsarna skriker på mig. Och längtan efter att springa vid strandkanten är så stor att jag omöjligt kan låta bli!

Nu en kaffe i skuggan och tid för eftertanke.


Med värme
Anna

2 kommentarer:

Anna (Orka mera) sa...

Underbart! Johanna W försökte locka med mig och jag är lite ledsen i ögat att hon inte lyckades :) Njut av solen och löpningen, det blir inte bättre än sådär liksom!

Linn sa...

Härligt! Och vet att du/nån har länkat till de där fina dödskallarna men du får gärna göra det igen!