Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


torsdag 6 februari 2014

Bilder Nike Blast 2014

Bilder säger mer än 1000 ord!
Massor med planering med teamet dagarna innan. I just love My Nike team! Tack för att ni finns och att ni är ni och att ni alltid ger allt.
Sockersöta och stencoola Jessica! Att teama med dig är kul rakt igenom. Nääääär gör vi det igen?
Nu köööör vi! Eller vad är klockan?
Soffhäng
Stora scenen är stoooor...
Love
NTC Train to Run! Jag, Emma, Jaime och Jessica på scen. Magi
Hjälp!
Älskar årets Blast!
Jag och lovely Tracy efter vår NTC Yoga med drygt 200 deltagare...
NTC Train to Run. Jag körde nog skiten ur mig själv just där och då på scenen.... Det går ju liksom inte att fisa sig igenom den klassen med drygt 1200 ögon på sig...

Nike sisters!
Syns jag...?
Längtar längtar längtar redan till nästa år!!!

Hej då Globen... Vart tog alla vägen?

Med värme
Anna

Inga kommentarer: