Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


söndag 2 februari 2014

TACK för i år Nike Blast 2014!!!

Sitter på tåget hem mot mitt gula lilla slott och mina änglar. Guuuuud vad jag saknar dem när jag är borta så här länge från "vår" verklighet. Att kliva in i Globen och umgås med hela NIKE Teamet och med många härliga kollegor från över 20 år i branchen i fyra långa intensiva dagar är som att kliva in i en annan värld, eller rättare sagt ett annat universum. Ett universum fyllt med så mycket kärlek, kraft, mod och vilja som krävs för att kunna få jorden att byta håll.
Jag har helt ärligt inte haft någon anknytning till den riktiga världen där utanför den Vita Bollen under dessa fyra itensiva dagar. Allt fokus, all kraft och all min energi jag lyckats uppbåda har jag försökt samla in i kroppen och in i mitt hjärta för att kunna ge maximalt när jag stått där på scenen inne i den Vita Bollen. Märklig underbar känsla. Och nu... BOOM är det över! Men oj vad nöjd, stolt och sjukt tacksam jag är för att få vara en del av detta.

Jag bär med mig fina fina fina minnen, skratt, härliga upplevelser, djupa samtal, ytliga samtal, galna historier, träningsvärk och några nya vänner från årets NIKE BLAST!

Största största varmaste TACK alla NIKE sisters för vår fina gemenskap och stort tack alla kollegor för en grym helg. Det blir faktiskt bättre och bättre för varje år. Och ett MEGA STORT tack till chefen och vännen Lina Andersson som gör allt detta möjligt för oss alla.

Mer bilder kommer imorgon.


Just Love
Anna
 

Inga kommentarer: