Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


torsdag 27 februari 2014

Min prins!

Tänk att du nu fyller 8 år min älskade lille Egon. Jag kommer för alltid att komma ihåg dagen då du föddes! Lyckan, tårarna och sedan se din totala harmoni och glädje över livet i ditt första andetag. Du gör mig så oerhört stolt var dag och du får mig alltid att skratta när jag tycker att jag har lite mycket att stå i... Du har helt enkelt ett sätt som trollbinder alla i din närhet med din unika charm och det är en ära att få gå vid din sida och jag ryser av välbehag var gång du kallar mig mamma. Jag älskar dig in i evigheten!!!

Du är det finaste
Jag letar efter ett ord
ett helt nytt ord
ett ord som ingen
någonsin hört
Jag letar efter ett ord
som betyder
att du är det finaste!
 
Älskar dig min prins!
Och GRATTIS på din dag!!!
Mamma

Inga kommentarer: