Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


måndag 19 maj 2014

Göteborgsvarvet 2014

Göteborgsvarvet är nu över och det har varit en fantastisk helg! Vi har verkligen njutit av fina Göteborg och den löparglädjen och kämparglöden som finns där ute bland alla löpare. Vilken fest! Tragiskt nog dog en kille strax efter målgång och det är så sorgligt, alla mina tankar går till hans familj.

Nu är det dock över och jag gjorde mitt PS = personsämsta. Men jag visst det . Efter pappas bortgång i oktober tappade jag lusten för löpningen och det har varit svårt att komma igång på riktigt. Glädjen har varit borta. Men nu hoppas jag verkligen att det vänder. För nu satsar jag för första gången i mitt liv på Lidingöloppet och till mn hjälp har jag återigen vänt mig till min löpcoach L-G Skoog. Nu längtar jag efter mitt första schema.

Med värme
Anna

1 kommentar:

Anna (orka mera) sa...

Personbästa är inte allt! Ibland är det nog så bra att njuta av allt runt omkring och ta det i det tempo det blir. Vad spelar sekunder och minuter egentligen för roll? Härligt att du har hittat löpmotivationen igen dock, det är ju bästa löpsäsongen vi har framför oss!