Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


onsdag 21 maj 2014

Träningresa till Portugal

Jag är stolt och tacksam över mitt samarbete och de resor jag gör tillsammans med Springtime Travel. Alla dessa veckor har gett mig stora erfarenheter inom branchen och ett gediget kontaktnät genom åren. Jag har samlat på mig fina minnen av härliga stunder svettandes och skrattandes på plankan eller i skogen på det ena tränigspasset efter det andra. Och nu är det klart att i oktober åker jag och älsklinge igen! Livet är underbart!

Bild lånad från Springtime

Hänger du på till Portugal i oktober?
Anna

4 kommentarer:

Anna (orka mera) sa...

ÅÅÅ vad roligt för dig! Tyvärr kan jag inte hänga med då jag själv ska på en annan träningsresa till Kroatien. Men en annan gång hoppas jag :)

Anonym sa...

Åker du under Wellnessveckan? så fall ses vi där. Jag var där i oktober förra året och det är mitt livs bästa resa. Så fullständigt komplett på alla sätt och vis!

//Kicki - Linköping

Stillaeftertanke sa...

Härligt med Kroatien Anna! Jag älskar det landet. Kram och lycka till

Stillaeftertanke sa...

Hej Kicki! Ja det är Wellness resan. Ses i oktober!
Kram
Anna