Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


söndag 11 maj 2014

Lidingöloppet 30 km

Pirr!!! Nu är det bara 6 dagar kvar till Göteborgsvarvet halvmarathon 2014 och jag inser att jag kommer nog att springa på min sämsta tid någonsin. Jag har helt enkelt inte fått till löpningen och inte fåttt till de där långpassen eller kvalitetspassen heller för den delen. Drivkraften och lusten har inte infunnit sig som tidigare år, men springa det skall jag och sen får vi se vart det bär. Håll en tumme för mig på lördag. Självklart kommer jag att skriva om detta i veckan.
Men mitt i allt detta vill jag ha en morot! En ordentlig morot som håller uppe motivatinen i sommar. Logiskt?! Jo för mig helt logiskt! Min morot blir LIDINGÖLOPPET 30 km. Jag har nämlinge hela mitt liv drömt om att springa Lidingöloppet, alltså 30 km. 10 km har jag sprungit många gånger men ALDRIG 30 km så dörför har jag ikväll anmält mig! Pirrrrr!!! Längtar redan för detta är ett lopp i skogen och skogen kommer att bära mig fram... hmmm hoppas jag.
Någon mer som skall springa? Syrran? Anna Nystedt? Äääälsklingen?




PERSONUPPGIFTERTILLÄGG
Anna Lindh
730124
Limhamn
anna.lindh@gerdahallen.lu.se
Klass
Kvinnor 30 km
Gunnarstorpsg 12
216 22LIMHAMN
Sverige
Meriter för seedning:

Kram
Anna




  
  
 
 

4 kommentarer:

Helena Z sa...

Jag skall springa :-)
Jag är ju egentligen medeldistansare, men LL30 ingår alltid i tävlingskalandern. Backarna skall helt enkelt besegras :-)

Stillaeftertanke sa...

Jaaa kul! Då ses vi Helena! Vad satsar du på för tid?

Helena Z sa...

Jag sprang på 2.58 förra året (min bästa tid hitills), så målet får bli att slå den tiden :-)

Anna (Orka mera) sa...

Ska tyvärr inte dit i år! Ligger ostrategiskt placerat mittemellan Helsingborg och New York Marathon, så det blir för tufft. Men jag älskar Lidingö så det svider allt lite i själen! Lycka till i Göteborg i helgen! Tyvärr springer jag inte där heller,så du behöver inte riskera att jag kommer och äter upp din mat efteråt :)