Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


onsdag 13 augusti 2014

Intervallstege

Yes I did it!!! Idag stod det intervallstege på schemat... Lite läskigt men mest kul. Och det gick hur bra som helst föutom att mjölksyran från gårdagens SomaMove pass gjorde sig påmind och att jag känner mig lite tung i kroppen.... Men det har ju varit semester?!

Jag sprang på löpbandet och hade alltså en stående vila mellan varje lopp.
3 * 1 km i 4.40 min/km
4 * 500 m i 4.20 min/km
5 * 300 m i 4.00 min/km (dock körde jagh sista två i 3.50 min/km)
Vila 1 min mellan varje lopp!

TaDa!
Anna

2 kommentarer:

Anna (orka mera) sa...

Bra jobbat! Intervaller är läskiga ting, men underbara efteråt :) Önskar också att jag hade SOMA-träningsvärk. Var på väg dit igår, men fick förhinder i sista stund. Förhoppningsvis dyker jag upp på tisdag!

Stillaeftertanke sa...

Jaaaa vad kul Anna! Kom på tisdag så skall du få massa härlig träningsvärk.... Hihihi