Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


tisdag 5 augusti 2014

Vill du springa Midnattsloppet i STHLM?

Vill du springa Midnattsloppet i Stockholm 16/8, tillsammans med oss på Springtime? Vi har några startplatser kvar som vi lottar ut bland våra resenärer.

Berätta här om ditt bästa minne från Training Camp och vinn en startplats till Midna...
ttsloppet i VIP-gruppen och få en härlig kväll i Stockholmsnatten på köpet.

Vinnarna meddelas här på Facebook, på torsdag 7/8 kl. 12.00, då gäller det att hänga på telefonen och ringa oss på kontoret, där du får en kod som du registrerar på Midnattsloppets hemsida senast samma dag kl. 23.59. Du hämtar sedan ditt VIP-band och din T-shirt hos oss i vårt VIP-tält på Zinkendams IP. Efter loppet bjuder vi på öl och smörgås.

Du kan vara med och tävla fram till 11.00 på torsdag 7/8.
Lycka till och hoppas att vi ses!
-----------------------------------------------------------
Och så här skriver Andreas på Springtimes FB sida... det får mig att brja gråta! Jag kommer så väl ihåg denna 10 km med Andreas uppe i bergen. Vi delar upplevelsen och för mig är det även en av de finaste minnerna i mitt löparliv. Tack Andreas jag hoppas att du vinner för du är värd all pepp. Kram
 
"Mitt bästa minne med Springtime Travel är från Portugal 2011.
När jag kom till lägret så hade jag gått ned från 153 kg till 95 kg och hade just klarat att springa mina första tre kilometer utan att stanna.


Efter en fantastisk vecka med massor av ny träningsglädje och inspiration så fick jag avsluta veckan med Bergspasset och min första officiella tid på "milen". Allt med ett fantastiskt stöd från Anna Lindh som sprang vid min sida genom hela loppet.

Den här veckan gav mig tron på mig själv att bara några veckor senare skriva upp mig för New York Marathon 2013 och tillsammans med Springtime kunde jag också två år senare genomföra det loppet.

En fantastisk resa har jag fått varit med om, totalt fyra resor med Springtime Travel och just nu längtar jag till höstens resa till Turkiet."

Inga kommentarer: