Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


lördag 17 januari 2015

Grattis Älskling på din dag!

Igår fyllde min kära make år. Och vi ger aldrig varandra saker utan bara upplevelser såsom konserter, resor, mysiga hotell weekends, skidresor mm.
Jag vill följa min man till världens och livets ände och dessutom har jag lovat att göra det inför Gud, släkt och vänner ... tills döden skiljer oss åt.  Vi har verkligen allt, 4 änglar och överflöd av kärlek och närvaro. Så vad önskar då min man sig i födelsedags present?  Jo att vi deltar i en Toughest tävling ihop. Jag har i två år sagt NEJ jag vill inte. Det är inget för mig, jag är rädd att skada mig osv osv, men....
Min make gör verkligen allt för mig och dessutom lite till... och nu är det då min tur att ge tillbaka. Så ja ja ja jag ger mig, 2 maj 2015 står vi tillsammans på startlinjen till Toughest Malmö! 8 km löpning och 40 hinder. Tillsammans skal vi kämpa genom lera, över hinder, genom vatten och is och vad de nu än hittar på. Ge allt  kommer vi att göra och ge upp det gör vi ju aldrig och roligt kommer vi att ha alla dagars träning fram tills dess och på själva dagen!


Grattis älskling på din dag! Jag älskar dig i netehgive

 Din stolta fru
Anna

1 kommentar:

Ella sa...

Hej Anna! Jag sprang Toughest här i Umeå förra hösten och det var jätteroligt! Väldigt lerigt och blött men en obeskrivlig känsla när man klarade sista hindret! Det klarar ni galant. Lycka till! /Ella