Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


torsdag 29 januari 2015

Stävie Trail söndag den 8 mars

Terränglopp! Yes! Som jag längtat. Det är ju det som är hela grejen. Mer skog, fler stigar, bara massa frisk luft. Kan det blir bättre? Nope! Taggad? Japp!
Jag vet ju att jag trivs bäst i naturen, är definitivt ett naturbarn. För jag känner mig mer hemma i skogen eller i slalombacken, eller i en kanot på havet, sittandes på en myr... jämfört med shoppandet inne på ett köpcenter.. Så därför är 2015 det året jag verkigen tar tag i detta både för själv och för min älskade familj.... hihihi som nu kommer att få upplva både det ena och det andra framöver.

Här är en bild på mig och Anna Nystedt efter målgång i Göteborgsvarvet. Anna driver bloggen Orka Mera (en av få bloggar som jag faktiskt läser) och Anna är dessutom med och arrangerar Stävie Trail och vi växte faktiskt upp på samma gata hemma i Umeå.

Läs mer här - Stävie Trail söndagen den 8 mars.

Hänger du på?
Anna

Inga kommentarer: