Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


tisdag 6 januari 2015

Varmt välkommen älskade 2015

Jag älskar nya år. Att vända blad. Allt känns så fräscht, spännande och nytt med nya år och det känns som om tusen och åter tusen möjligheter öppnar upp sig... Ja jag vet att så är det ju egentligen inte men så känns det för mig.
Och jag känner också att jag vill ta tag i alla dessa möjligheter och ta mina chanser till utmaningar och utveckling. Jag längtar så efter att fylla ett år äldre (24 januari, bara så ni vet...) och att få lära mig nya saker, läsa eller varför inte lyssna till fler och mer böcker och poddar, springa mer och hårdare, yoga, laga ny mat, resa till nya platser, se och hjälpa barnen i skola och med deras fritidsintressen, se barnen växa och ta för sig av livet och sist men inte minst bygga ett nytt hem med min älskling. Japp så är det vi flyttar vidare.., hihihi så dramatiskt är det ju inte vi håller oss inom Limhamn, men vi letar stötta hus och tomt! Grymt spännande. Jag ser liksom nu köket framför mig... trädgården, sovrummet och... hela huset, vi skall bara hitta det! Hör av dig om du ser det...

Mitt nya år på Gerdahallen betyder ingen mer dans... Känns märkligt, otroligt konstigt, men även förbannar förnuftigt. Min hälsena håller just nu inte för dansklasserna, alla snurrar, frånskjut och chassen. Jag får helt enkelt med tårar i ögonen inse faktum och gå vidare. Stängs en dörr så öppnas minst en annan, eller hur? Till våren kryddas mina klasser med kettlebells, HIT träning och väldigt mycket yoga.


Mina pass på Gerdahallen våren 2015!

Tisdag
11.15 SOMA Move
12.15 PowerYoga 3

Onsdag
15.30 Yin Yoga
17.00 HIT

Torsdag
11.15 Step 2

Fredag
11.15 HIT
12.15 PowerYoga 3

Love You!
Anna

Inga kommentarer: