Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


lördag 24 januari 2015

Min dag!

Taaaaaaack alla kära vänner för era grattis idag på min dag💝❤️💝!!! Mitt hjärta svämmar över av er kärlek och omtanke. Jag är nu 42 år!!! Wow! Fuck! Shit! Faaaaaaan.... ! Vad hände???

Jag säger till mig själv varje dag att jag skall andas... andas! Och tro mig jag andas.... Djupt varje dag och jag nyper mig dessutom själv ibland i armen för jag lever verkligen mitt liv fullt ut, till 120%. Jag älskar mitt liv! Min familj! Mina änglar! Min syster! Min man! Mina vänner! Jag är så tacksam över alla år, för varje år som går så blir jag lite mer kompis med mig själv. Det är skönt. Jag gillar och accepterar mig själv lite mer för var år. Phu... skööön känsla.
Jag tycker faktiskt om att vara Anna! 💝❤️💝


Med värme
Anna

Inga kommentarer: