Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


söndag 7 juni 2009

När man behöver sova...

Mycket kan bli mer.
Bra kan bli bättre.
Fort kan bli snabbare.
Sådan är jag... Driven och lite överdrivet ambitiös när det gäller min träning. Men det delar jag säkert med många av er som älskar träning. 
Och det är väl bra? Eller? 
Denna urkraft leder ju till många positiva saker hos mig/dig. Den driver mig/dig framåt och låter mig/dig utveckla vår fulla potential som människor. Men problemet och problemen kommer när man inte hittar balansen. 
När jag en helg som denna upptäcker att jag är allmänt miserabel av trötthet och jag trots detta ger mig ut på löprunda efter löprunda i ur och skur bara för träningens egen skull så undrar jag stilla vad är det som händer i mitt huvud?
Dags att pausa?!

Med värme
Anna

Inga kommentarer: