Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


måndag 15 juni 2009

Sluta aldrig drömma!!!

Jag håller på med min drömlista för sommaren. För mig är det ett absolut måste at göra en drömlista och att minst 1 ggr / år uppdatera den. Det kan låta som en självklarhet, men om jag/du vill uppnå något så måste jag/du först ha önskat oss det! Eller?
Jag tillåter mig att skiva ner varenda önskan och längtan hur orealistiska de för närvarande än verkar vara. Jag tror att det är viktigt för själen att vi tillåter oss... Livet är på tok för allvarligt som det är ändå!

Med värme
Anna

1 kommentar:

Unknown sa...

Drömmar ÄR livsviktiga; det spelar ingen roll hur rimliga eller ouppnåeliga de är. Så länge det är en dröm är den nåbar och siktar man mot stjärnorna når man iallfall himlen.