Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


fredag 21 oktober 2011

21-22 april 2012

Vad gör du då?
Jag planerar vår Yoga Retreat på Ystad Saltsjöbad just den helgen.
Det kommer att bli många och långa sköna yogastunder i yogasalen blandat med härligt spaande, umgänge och fantastisk mat.
Vill du hänga på så boka datumet redan nu?
1 november släpper vi bokningen.
Mer info om schema, anmälan och betalning kommer 1 november på min nya hemsida som lanseras i och med detta.

Med värme
Anna

6 kommentarer:

Ante sa...

21 april sitter jag på ett plan till Portugal!

Bibi sa...

Hej, detta låter riktigt nice...!!

Malin sa...

Noterat i min outlook - kommer gärna! :-)

Marie sa...

Jag planerar för att vara med. Ett av kidsen fyller år, men det löser sig nog. :)

Kram Marie

Marie sa...

Jag menade en av kidsen...

Stillaeftertanke sa...

Härligt Ante med Portugal- det är ok!
Bibi-det är super nice!
Malin japp du har en plats som vanligt:-)))
Marie, å kul gald jag blir!
Kram