Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


söndag 9 oktober 2011

Bergspasset

Å vad jag längtat!
Längtat sedan i maj då jag var uppe i dessa berg sist.
Det är en så härlig och speciell upplevelse.
Fysisk och bedårande på en och samma gång.
Samt trevligt!
Trevligt för man småpratar hela tiden med resinärerna och
får under dessa kilometer höra både det ena och det andra.






Springtimes VD Patrik Yderberg och vår Sportchef Lars-Gunnar Skoog.







Jag blev tilldelad kön på 10k löpning.
Vi har alltid en ledare fram, ett gäng i mitten och en som springer sist så att ingen resinär blir lämnad själv!

Varmt var det! Minst 28 grader i skuggan och ingen vind. Men jag har faktiskt kommit fram till att värmen inte påverkar mig så mycket.

1 timme och 17 minuter blev vår tid. Och då fick vi gå i de extrema uppförsbackarna för att få alla i mål och att det skulle bli en trivsam upplevelse för alla. Och alla kämpade och kom i mål. Så bra!!! Där väntade glass och kaffe. Mums!!!

Med värme
Anna

Inga kommentarer: