Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


fredag 14 oktober 2011

Bergspass vecka 2!

32 grader varmt... igen!



4 bussar med härliga deltagare sugna och spända inför uppgiften.
14 eller 10 k löpning. 8, 10 eller 14 k stavgång.








Ella och Malin




Nina, jag och Johanna från Aftonbladet Wellnes.




Off we go!!!




Vattenstopp efter dryga 6 k.




Andreas och jag. Andreas min hjälte. Han har sedan december gått ner 65 kg!!! Och när han kom ner hit hade han aldrig sprungit 3 k i följd. Och idag fick han sin första tid på milen (bergsmilen)!!! Vi hade en fantastisk runda tillsammans. Vilken kille! Vilken fantastisk mental inställning. Jag är imponerad! Läs om hans upplevelser här.

Med värme
Anna

2 kommentarer:

Ante sa...

Det är faktiskt bara 55 :) Men kul att du länkade, hoppas du har de bra! Se till att vara i Portugal vecka 17!
/ Andreas

Stillaeftertanke sa...

Aha... ååå kul att du hittade hit fina du!!! Jag är i Turkiet v 14-15 och i Portugal v 20. Stor kram och fortsätt vara du!