Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


fredag 14 oktober 2011

Kettlebells

Idag tränade jag min första Kettlebells klass med ingen annan än Martin Lidberg! Grymt jobbigt men kul!
Jag saknar ju styrketräning och tycker alltid att det är så bra och väldigt skönt faktiskt. Måste helt enkelt få in mer av styrketräning i min vardag även hemma.




Vi var 40 st svettiga själar som kämpade och svettades duktigt. Vi jobbade i par så att man fick vila när den andra jobbade och vise versa. I sluter körde vi ett stenhårt. 20 svingar, 10 av en given övning, 18 svingar, 10 av en given annan övning, 16 svingar osv ner till 2.








Älsklingen tog som vanligt i för kung och fosterland.

Nu längtar jag till morgonyogan.

Med värme
Anna

Inga kommentarer: