Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


onsdag 19 oktober 2011

Sovit gott?

Japp inatt har jag sovit gott! Väldigt gott för den delen enligt appen Sleep Cykle.
Jag somnade visserligen sent... 23.45 men så är det när man jobbar till 22.00 kör hem och äter middag 22.45 för att sedan varva ner innan kudden väntar.
Hur som helst så somnade jag direkt och föll in i djupsömn, gick upp till vaket tillstånd vid 03.00 för att sedan falla tillbaka till djupsömn direkt. Värre är de nätter när stapeln går upp och ner hela natten... Då börjar man ju undra.
Nu är klockan sju så det blev totalt 6 timmar och 41 minuters sömn. Lite lite tycker jag. Men tittar jag på min statistik 10 dagar bort så sover jag i snitt 6 timmar och 12 minuter per natt. Intressant!

Med värme
Anna

2 kommentarer:

Julia S. sa...

Men va?! Vad är det för en cool app? Hur mäter den din sömnaktivitet? För du klickar väl liksom inte efter att du har somnat...

Ska kolla upp appen,sömnaktivitet är något av ett intresse för mig :-) hihi

Katia sa...

Julia, jag tror det är Sleep Cycle alarm clock

http://itunes.apple.com/us/app/sleep-cycle-alarm-clock/id320606217?mt=8

men man måste betala (7 kronor eller ngt :) )
du får skaffa en :)