Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


fredag 11 maj 2012

24 timmar

Pirr, pirr, pirr! Lugn, lugn, lugn Anna! Japp så är det! Jag är pirrig men försöker hålla mig lugn och idag faktiskt röra mig så låååångsamt som möjligt.
Nu är det exakt 24 timmar kvar till start i årets Göteborgsvarv, årets folkfest! Oj vad jag skall springa för i år springer jag även för min älskade storasyster som pga olyckliga och jävligt irriterande omständigheter inte kommer till start 2012. Men syrran fyyyy f-----n vad jag skall springa för dig. Mitt mantar i år är " För syrran in i framtiden för nu tar vi dom!"
Sä här såg det ut för ett år sedan.
Vi blir interjuvade starx innan start.
Snyggaste och bästa serviceteamet som i år antar utmanningen och själva springer. Heja älsklingen och heja bästa svågern. Jag tror stenhårt på er och tar emot er vid mål.
Glad trots 1.39.10 får se om jag slår den tiden i år.
Syrran i mål under 1.50.00 som var hennes målbild! Jag bara tokälskar dig Maria och jag skall göra allt som står i min makt för att krossa i år ...

Med värme
Anna

Inga kommentarer: