Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


onsdag 23 maj 2012

Sjuk???

Å nej aj oj blä fy bubblan!!! Tror febern kommer tillbaka som ett brev på posten toppad med halsont efter dagens två klasser. Känner mig nu som en mosad potatis luggandes utslagen i soffan. Har ingen matlust alls. Jag tycker faktiskt lite synd om mig. Men hallå VARFÖR??? Inte nu!!!
Men jösses eg var det värt det. Yogan var fantastisk och dansen var gudomlig. Jösses vad tacksam jag är över mitt jobb och alla sköna deltagare.
Nu laddar jag med Lapsang The med Serbisk honung och en tidig kväll för imorgon vill jag steppa 11.15. Ses på lådan :-)!

Med värme
Anna

2 kommentarer:

Linn sa...

Åååhh, krya på dig!!! Tackar också för den fantastiska dansen, fyllde mig med glädjeenergi i minst samma mängd som svett!! Och det vill inte säga lite!!! <3

Stillaeftertanke sa...

Tack söta du! Men idag är det värre...:-(