Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


onsdag 16 maj 2012

Marathon eller inte?

Jösses vilken Marathonångest jag har.  
Skall jag eller skall jag inte? 

Skall jag ta tag i Marathon träningen nu och springa de där lååååångpassen, 20-30 km pass.
Jag vet att det kommer att ta massa tid, det kommer att göra ont och loppet går mitt i sommaren 14 juli i Stockholm. Men jag vet också att jag vill... testa och jag vet att jag kommer att vara så stolt om jag lyckas. Hmmm svåra frågor så här inför en stundande långhelg.
Hur som helst springer jag minst 15 km i morgon och känns det bra så kanske det blir 20 km.

Med värme
Anna

2 kommentarer:

Anna (Orka mera) sa...

Klart du ska! Det är en underbar känsla att glida (krypa...) över mållinjen! Du kommer fixa det galant. Du har ju dessutom en hel månad mer än jag på dig att träna :) Kör hårt, du kommer inte att ångra dig!

Stillaeftertanke sa...

Ok kanske jag vet ej än. Springer du nu i helgen?