Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


tisdag 15 maj 2012

Äntligen

Nu äntligen börjar jag känna igen mina lår igen... De har sedan kl 17.00 i lördags låtsas vara stockar efter  21 km i 4.27 tempo runt Göteborgsgator.

Men efter total vila på söndag, Power Yoga, Zumba och lite (2h) Gravid Yoga på måndag och en lugn morgon jogg, Power Yoga på lunchen och lite till Power Yoga, (gästklass) idag tisdag börjar jag kunna känna igen dem igen. Det tar sin lilla tid! Låren börjar nu bete sig helt normalt och jag behöver inte lyfta ut benen ur bilen... Det skall göra ont att sätta nytt PB.
Så imorgon onsdag är planen morgonjogg 4 km i lugnt tempo, Power Yoga fortsättning och DansAerobic!!! Torsdagen höjer jag ribban med ett långpass 15-18 km och därefter ägnas hela helgen åt Yoga Games i GBG. Mer om detta senare.

Vad är din plan för veckan?

Med värme
Anna

Inga kommentarer: