Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


tisdag 22 maj 2012

Mina sista Yoga pass på ett tag...

... känns ju hur skumt som helst och lite sorgligt. Idag slog det mig hårt att jag ledde mitt näst sista Yogapass på ett bra tag på Gerdahallen. Mitt sista är min yoga fortsättning i morgon kl 15.00. Tillbaka på Gerdahallen är jag i höst på mattan....

MEN vill du yoga med mig i sommar så följ med på min och Carinas SOMMAR YOGA RETREAT till Karlaby Kro för 5 ljuvliga dagar på Österlen. Vi Yogar och Mediterar 4 ggr/dag. Äter gott och njuter av livet. Går liksom inte att inte följa med, eller hur?

Med kärlek och värme
Anna

3 kommentarer:

Anonym sa...

Var var du igår när det var ditt sista Zumba-pass? :( Vi vår många som saknade dig!

Stillaeftertanke sa...

Å ja jag saknade er och dansen och musiken och känslan, men jag fick lyssna på min kropp. Har sedan i lördags haft ont i varje led och lite feber så jag har inte vågat få upp pulsen. Men nu är jag ok (håller tummarna) så jag planerar att ha min yoga f och även dansen imorgon. :-)))
Ses
Anna

Jelena "The Zumbist" sa...

Ohhh Anna ta hand om mig,visst är det tråkigt att vara sjuk,honung i massor är att rekommendera!!Själv är jag dunder förkyld,därför var inte jag heller på sista zumba passet...Hoppas att det var någon som saknade mig me,jag är ju trots allt en trogen Zumbist!Varma kryiga kramar/J