Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


måndag 9 juli 2012

Höstens resor

När det är lite regn och "si så där" väder så gör jag som alla andra svenskar. Jag planerar resor.

I höst reser jag med Springtime Travel i två veckor. En vecka med Topp Hälsa som värd och den veckan är det 100 % pepp och inspiration. Dessutom är en av mina idoler Evy Palm med och jag har aldrig tränat med eller för henne och ser naturligtvis enormt mycket fram emot detta.

Den andra veckan är det Aftonbladet Wellness som står värd tillsammans med Running Sweden. Denna vecka kommer att bli något utöver det vanliga. Massor med härliga pass men även otroligt många sköna running pass med fantastiska experter. Eller vad säger ni om Markus Torgeby - en av mina favisar.  Kolla här för mer info och bokning.

Följ med och förläng sommaren!!!

Med värme
Anna





Inga kommentarer: