Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


tisdag 21 april 2009

Guldkant på vardagen!

Att sätta guldkant på vardagen och att göra vardagen speciell är en av mina hörnstenar i tillvaron. Jag har och kommer aldrig att ha ett "vardags" porslin och ett "fin porslin" eller ett köksbord och ett finbord... nä det tycker jag är trams!
Jag vill hellre äta vardag på det fina porslinet och vardag sitta ner vid det stora bordet och göra vardags måltid till en speciell stund för umgänge som är så roligt och spontant och avslappnat med familj och vänner.
En bok som en av mina underbara vänner har i bokhyllan och som snart kommer att ligga på min köksbänk är därför "Leilas guldlant på vardagen". Här finns ju allt för en livsnjutare i köket. Köp den du med!

Med värme
Anna

Inga kommentarer: