Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


onsdag 2 februari 2011

Baksmälla...

2 dagars baksmälla!!! Vilken BOOOOM!!! Vilket party!!!
Vilken explosion!!! Vilken upplevelse!!!
WHAT A BLAST!!!

Tog tåget hem i måndags morse... från STHLM. Men hallå SJ??? Förseningar igen... så fröken Lindh fick slänga sig i en taxi upp till kära Gerdahallen för att hinna till Afro Power Dance kl 12.15. Jag hade ont i kroppen, men var full av energi och inspiration så jag körde på i 5 ans växel, eller nej 8-9-10 ans växel HEEELA tiden! Tänk vad en helg kan ge? Jag bar under klassen med mig alla instruktörer jag sett leverera under helgen i mitt hjärta och fick en känsla av att ge mer, mycket mer.
Därefter blev det hämtning av änglarna, middag och mys i kubik! Och jösses vad jag åt. Eller jösses vad jag har ätit sedan dess. Och vad jag sovit... har liksom inte fått nog med varken sömn eller mat under måndag och tisdag, men nu idag, onsdag är jag återställd. Nu är jag redo för nästa utmaning. Bring it on!!!
Jag är imponerad av vad och hur alla kära kollegor levererade, alla släppte loss totalt. Alla ville vi sååå mycket!!! Alla var på topp och presterade 100%.
Om, om, om ni bara visste kära deltagare hur galet taggade alla vi instruktörer var. Alla ville max. Alla ville göra en super duper klass. Alla ville få en KABOOM!!! Energin och nervositeten var total inne i instruktörs rummet från början till slut.
Känslan i år var HAPPY!!! Känslan av att alla deltagare gav allt infann sig lite då och då under helgen och den känslan var annorlunda för i år. Det var som om alla tänkte till lite extra och verkligen planerade sina dagar och gick bara på de klasser som de verkligen ville ge 100% på. Ville bli 100% Earned på!!!
Jag är grymt stolt och varmt tacksam att få vara en del av NIKE, min sponsor. Budskapet från NIKE, 100 Earned!, är klockrent och jag känner verkligen att jag kan stå för det ut i fingertopparna.
Extra massa mycket vill jag tacka
Lina - the boss!!! Utan dig hade detta aldrig varit möjligt
Sara - som signade mig många år sedan
NIKE TEAM Sverige - kärlek och respekt!!!
Mitcho min älskling - som älskar mig så villkorslöst. Det är lätt att ge när man får så mycket...
Med värme
Anna

1 kommentar:

Anonym sa...

gillar verkligen din energi! måste komma på en massiv klass på gerdahallen soon!