Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


söndag 27 februari 2011

Team Afro genrep!!!!

Hahaha det var så skoj ikväll att jag till och med glömde att ta bilder...
För lite stirrigt blir det allt när sex ledare skall få ihop vem som skall säga vad, vem skall ha på sig vad, vem som skall ha vilken mick, vem som skall stå i vilket hörn och vem som skall leda???Ni kan ju tänka er förvirringen innan klassen uppe i vårt stegningsrum....
Men jösses vad alla glänste!!! Vilka fantastiska afro ledare! Och vilka fantastiska afro deltagare. We did rock tonight!!!
Jag rös! Jag njöt! Jag bara älskar mitt jobb och jag älskar Gerdahallen!!!
Jag vet att detta kommer att bli en super duper final på vår Inspirationsdag.
Jag bara vet det, det känns i magen. I solarplexuschakrat.

Med värme och afro känsla
Anna

Inga kommentarer: