Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


måndag 14 februari 2011

Kärlekens Dag

Å vilken underbar dag - kärlekens dag! När jag var gravid med båda mina änglar gick jag och hoppades att de skulle födas just idag på kärlekens dag... Lite typiskt mig.

Mina stilla tankar om kärlek!

Ge! Ge är nyckeln till alla relationer. Ge kärlek villkorslöst! Och du får kärlek! Säg; - Jag älskar dig! Utan att vänta ett - Jag älskar dig tillbaka! Utan säg det precis som när du säger det till dina barn.

Dela! Dela intressen. Gör saker tillsammans. Träna tillsammans, laga mat tillsammans det stärker relationen.

Prata! Prata och diskutera. Slå av TVn och gör en kopp te istället och prata med varandra.

Närhet och närvaro! Håll varandra i handen och kramas massor. Det mår vi alla bra av.

Med värme och kärlek
Anna

Inga kommentarer: