Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


söndag 17 mars 2013

Examinationer

Herre jösses vilken spänning som låg i luften idag på Gerdahallen. Blivande Aerobic och Stepledare har i drygt sex tuffa månader kämpat igenom ca 100 lärarledda timmar, auskultationer, inlämningsuppgifter och oändligt många timmars stegande i studentrum och på bussstationer... och nu ÄNTLIGEN kommit till dagen D = examinationsdagen!
Idag var dagen då de skulle leverera all samlad kunskap. Nervöst var bara förnamnet. Skakit, omtumlande, hysteriska skratt blandat med många tårar, mycket svett och mer eller mindre fantastiska presentationer var det som levererades.  Jag fick gåshud (3 ggr)!
Jag ler ikväll inombords och känner så med dessa blivande ledare. Som de kämpat! Komponerat! Stegat! Nu väntar nya äventyr!
Med värme
Anna

2 kommentarer:

Nellie - the Flying Hippo sa...

Vad kul med en ny kull Gerdaledare! Jag minns vad otroligt kul och spännande jag tyckte att det var den där dagen. Varje gång jag hör "who let the dogs out" så ler jag. Kram /Nellie

Stillaeftertanke sa...

Jag ler också! Härliga minnen! Kom och dansa med oss snart! Nästa onsdag är det påskdans!!! Kram