Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


onsdag 11 september 2013

Camilla Kostenniemi

Du är nu en ängel fina Camilla. Och vi ses snart på andra sidan när min tid kommer. Tills dess ber jag dig vaka över oss och skydda oss från allt som gör ont. För idag gör det ont i hela mig. Mitt hjärta värker, min kropp gråter och min själ är trasig. Du fattas mig!


Mina tankar är hos dig. Och i kväll tänder jag och min familj många ljus för dig och minns. Jag minns fina minnen av våra 15 år i vänskap. Alla skratt, din livsglädje och ditt fantastiska leende.

Livet är tufft! Livet är inte rättvist. Frågan varför du inte fick stanna här hos oss kommer aldrig att få ett svar.

Var du rädd för döden? Jag tror jag skulle varit panikslagen.

Jag vill än en gång tacka dig för att du förde mig och min älskade Mitcho ihop!


Kärlek
Anna

Inga kommentarer: