Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


fredag 6 september 2013

Utmaningar?!

Jag saknar utmaningar! Jag bara älskar alla typer av utmaningar. Det har jag gjort i hela mitt liv. Det är en lek för mig. Utmaningar ger mig kickar! För mig är det ett sätt att förhålla mig till livet.
Men jag håller med om att allt behöver inte bli en utmaning. Det är helt sant att saker även bara kan få vara som det är, en inspiration, en njutning, en stilla eftertanke eller en bra läsning, en trevlig stund, en skön runda i skogen utan att för den delen behöva slå förra veckans tid osv.


Man bör veta för vem och varför gör man sina utmaningar? Ta redo på det och häng på om du vill eller så väljer du bara att skratta eller inspireras av mina och andras utmaningar nu i höst. Do it Your way! It is Your life!

Jag kommer i nästa vecka börja med veckans utmaning här på bloggen och på min Instagram. Jag hoppas att ni är på eller bara får inspiration av det som jag skriver om. Utmaningen kommer i början av veckan och på söndagen hoppas jag att vi alla fått motivation och glädje av veckans utmaning. Bilder läggs ut på min Instagram så följ mig där också. Och tagga alla bilder du lägger ut på Intagram med #stillaeftertanke

Redo?
Anna

Inga kommentarer: