Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


måndag 4 november 2013

3 positiva

Nu är det november. Det är mörkt, det regnar och de flesta av oss klagar på att vi är trötta... vilken tid på dagen man än frågar. Trist! för tillslut blir detta en självuppfyllande profetia? Novembers utmaning är därför självklar.

Tänk positivt! Och då menar jag bara positivt! När du lägger dig på kvällen kan du skriva ner de tre bästa och mest positiva, kärleksfulla, härliga och glada upplevelserna med just denna dag. Testa!

Så jag börjar idag med
1. TRX passet på lunchen var grymt! Alla deltagare jobbade och efter en timme log alla. Jag blev betydligt piggare.
2. Jag fick en varm kram av en tjej på gymmet som ville visa mig sin värme och omtanke i och med min pappas bortgång. Tack!
3. Middagen stod färdig på bordet och alla ljus var tända när jag kon hem från dagens sista pass. Älsklingen hade lagat middag med mycket kärlek!

Wow! Vilken måndag! Jag längtar till vad tisdagen har att bjuda på.


Love
Anna

Inga kommentarer: