Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


torsdag 28 november 2013

Willpower

Willpower - Viljestyrka - mitt ledord för 2014!!!

Jag och älsklingen under Bergspasset i Portugal

  • Self-discipline, training and control of oneself and one's conduct, usually for personal improvement
  • Self-control, the ability of a person to exert his/her will over the inhibitions of their body or self

  • Träning i alla dess former är betydelsefull som bärare av positiva värden såsom viljestyrka, mod, tolerans, lojalitet och vänskap och det är därför jag efter 20 år som inspiratör, ledare, föreläsare och löpare nu väljer ordet WILLPOWER som skall leda mig genom 2014 och förhoppningsvis ta mig till nästa nivå tillsammans med dig min älskling, er alla deltagare och alla ni mina fina kollegor.

    Mitt ledarskap består och har alltid handlat om att våga visa viljestyrka, integritet och att visa att jag har öppna ögon och öron och att jag är en kompetent person i det jag tar för mig. Så nu tar jag ny fart och längtar efter detta nya år med spänning och nyfikenhet.

    Willpower
    Anna

    Inga kommentarer: