Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


torsdag 7 november 2013

Tacksam

Jag är så otroligt tacksam över mitt jobb. Jag får verkligen på alla dagens timmar jobba och tänka på det jag älskar och brinner för. Antingen på Gerdahallen där jag nu varit 11 år eller med som ledare på Springtime Travels resor runt om i världen. Eller med mitt egna företag och med NIKE som min sponsor. Wow! Tänk att jag får ha det såååååå bra!

I nya nummret av Aftonbladet Wellness hittade jag idag en regnig torsdag mitt i november dessa ord som smälte mitt hjärta och får mig att gå vidare och vilja mer, älska mer, utveckala mig, blir bättre, ge mer. Ja det är NI alla underbara deltagare som gör att jag fortsätter år efter år. Tack för att ni kommer och yoga, andas, dansar, kämpar, svettas, skrattas, kramas och ger av er själva dag efter dag!!!

Vi ses på golvet, mattan eller plankan
Anna

Inga kommentarer: