Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


måndag 20 december 2010

Julvecka

Men för mig känns det lite mer som mellandagarna. Vi firade nämligen jul redan förra helgen med min familj. Men inför jul och kommande Thailand resa finns det dock massor att planera och styra upp. Och dessutom skall jag hinna med en resa till min älskling och hans fina familj med SJ över själva julafton...



Så idag blev det en sväng ner på stan på lunchen i den fina vintersolen för att hinna med Apoteket och Banken... Men jösses ALLA stressade julsjälar hade tydligen samma mål. Minst 45 min kö på banken och 25 min kö på Apoteket... Phu!
Trots allt planerande och alla måsten så kommer jag dock att prioritera min träning. Ja jag mår annars inte bra och då mår de runt mig heller inte så bra... Så löpning kommer det att bli även på julafton, juldagen och annandagen. Men först väntar zumba på lunchen och juldansaerobic i morgon tisdag kl 19.00 med underbara Jenny.
Vad gör du i jul?

Med värme
Anna

2 kommentarer:

Lotta sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lotta sa...

Jag är som du och måste få in lite träning iaf för att vara pigg och glad. 10 k löpning i dag som följdes av en massa burpees och en del andra plyometriska övningar, lite tåhävningar och enbensbenböj. Kör ett Afropass på onsdag och hoppas sen få in ett gäng varierade löppass, får se om något hinns med på själva julafton mellan all matlagning men det är förhoppningen. Men flera rundor ska det bli, och så blir det fler burpees och lite andra funktionella styrkeövningar. Kanske lite yoga, och så har jag ett nytt bodybalance program att träna in så det kommer jag att träna rätt flitigt, tuff magträning i denna release! :D