Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


måndag 27 december 2010

Packar

Packar packar packar... ååå det är så kul att packa när man är på väg bort på sin drömsemester med dem som man älskar så djupt och innerligt som jag gör med mina änglar och mitt livskärlek.
Mitt mål i år är att ha så lite om möjligt med mig till andra sidan jorden. Min väska väger 5 kg... jag återkommer i morgon med totalvikten.
Hihihi... svenskt kaffe, te och oBoj åker dock ner i väskan. För mysiga lugna morgnar med svenskt kaffe efter morgonlöpningen är ett måste för mig!!!

Med värme
Anna

1 kommentar:

Lotta sa...

Härligt! Hoppas ni får en fantastisk resa! Själv åker jag mot thailand 25 jan - japp, missar Nike och det känns förstås lite surt, men får trösta mig med härliga löprundor i tropisk värme i stället, och massor med sol och bad och god mat. och så ser jag fram emot en hel underbar träningsvecka i Turkiet i maj-juni sen. :D