Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


onsdag 15 december 2010

Sista dansen

Tjohoooo klackarna i taket!!! 55 min galen, skön, varm och härlig dansklass avslutade denna termin. Tack tack tack alla tuffa brudar och coola killar för denna termin. Vi ses 2011 igen!

Skönaste kläderna att dansa i enligt mig. Bara älskar linnet och ja byxorna har ju hängt med ett tag.



OBS OBS OBS på tisdag kör Jenny och jag en juldans ... dansaeribic alltså kl 19.00. Kom men bär något rött, det är ju jul... Hmmm jag tror det kanske blir en klänning:-)

Med värme
Anna

2 kommentarer:

Alexandra sa...

Det har varit så fantastiskt roligt hela terminen... både på golvet och i föreläsningssalen (?).

Du är guldvärd i min vardag, det hoppas jag du vet och förstår.

Synes, om inte förr så på tisdag i nästa vecka (ser du inte mig där jag brukar så så kika snett bakåt... ca en halvmeter)

Susann sa...

Tack själv!

Kom på att förutom mina röda örhängen, så har jag en röd kappa och matchande tummvantar. Men de blir nog lite för varma ;)

/Susann