Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


onsdag 28 april 2010

Backsprint

Jo det är sant det existerar och det är dökul! I helgen blir det backsprint i Lidingöspåret. Håller tummaran för att snön är smält denna gång.... hihi. Dock bävar jag för Abborrbacken.... och de andra 5 backarna, men men skoj skall det bli.
Vad man gör är att man ökar tempot varje gång man kommer till en backe i sin vanliga löparrunda. Så det är helt enkelt val av runda som styr antalet backar och här i skåne finns ju inte så många så jag får passa på när jag är upp i Stockholm hos min älskling.
Frågan är bara om jag kommer att kunna springa Lidingölppet i år.
Skall du?

Med värme
Anna

4 kommentarer:

Alexandra sa...

Nej, inget Lidingölopp. Det är samma dag som Lundaloppet och det har jag redan anmält mig till!

Stillaeftertanke sa...

Nej nej det är inte samma dag som Lundaloppet. Lidingöloppet är i september. Kram kram

Anna (Orka mera) sa...

Jag ska! Lidingö är nästan lika stor tradition som självaste julafton :) Vilken lyx att kunna smygträna lite i backarna däruppe!

Alexandra sa...

Ups... jag kollade på fel lopp tror jag.

Well, det blir ändå inget Lindingölopp för mig!