Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


måndag 5 april 2010

De Japanska körsbärsträden blommar!!!

Jaaaa!!! Det är SANT! Detta japanska körsbärsträd står redan i blom i en trädgård i Limhamn/Malmö. Jag sprang förbi det på morgonens löprundan och kunde inte sluta le. Det är inte ofta jag stannar upp i mina löparrundor och fotograferar spec inte när jag springer högintensivt, men idag kunde jag inte låta bli. Vilken härlig känsla som spred sig i kroppen efter denna syn. Kärlek! Jag fick luft under vingarna och flög hem:-)

Igår var det fartlek och idag var det tempopass. Jag försöker komma in i fas två inför Göteborgsvarvet. Jag strävar efter att ge konditionen en rejäl skjuts framåt och att jag helt enkelt får mer fart i benen. Jobbig fas men ganska rolig som sagt. Längtar dock till ett långpass igen 15-17 km. Nu blir det tisdag - afro och yoga, onsdag - dans och yoga, torsdag step. Fredag är det dock dags för långpass. Ghaa längtar redan! Är jag knäpp eller?

Med värme
Anna

Inga kommentarer: