Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


lördag 26 mars 2011

Bokskogen

Efter dagens yogafortbildning i meditation begav jag mig med plattan i mattan ut till efterlängtade bokskogen i Torup. Mitt mecka. Jösses vad jag längtat efter att få springa där mellan de gamla bokarna igen km efter km.



Men fyyy vad tungt det var även idag. 4 första km gick inte fort och jag hade en mental diskussion med mig själv... men sen släppte det lite och de 6 sista km gick ok inte fort alls men ok. Hmmm undrar om det är skorna? Jag har nämligen de sista 2 rundorna sprungit i mina nya Pegasus...



Men nej såklart är det inte skorna. Det är formen som just nu suger. Måste måste träna mer, hårdare och springa längre. Annars blir det inga 1.35.00 på GBG varvet.

Med värme
Anna

Inga kommentarer: