Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


måndag 14 mars 2011

Måndagen efter

Oj, aj, oj, ajajajaj... vaknade och hade ont lite överallt i kroppen efter lördagens Inspirationsdag. Höger axel,höger nacke, mellan skulderbladen och ömmande rygg. Men inte tokont, mer typ överkörd av en asfalttillplattare ont.... japp så kände jag mig. Tillplattad, tilltufsad och tilltygad! Men mer mentalt än fysiskt faktiskt!

Efter lördagens totala urladdning på Gerdahallen med 3 egna klasser och fokus på hela arrangemanget var det ju väntat. Men dock fanns här nu en måndag att ta tag i. Söndagen ägnades åt ätande ( japp det är det man gör, äter massor med extra allt 2 -3 dagar efter en sån här Inspdag... därför passade en Brunch med älsklingen på The Lodge perfekt. På det en prommis i naturen, frisk luft rensar huvudet, samt mys i soffan hela långa kvällen. The Lodge är förresten ett hett tips för den som vill mysa, goffa eller inte orkar laga frukost och diska undan en söndag morgon.

Att sedan idag måndag mentalt ladda om om köra Afro på lunchen och sedan Zumba på kvällen kände jag inte riktigt för.... Men så är det ju... man går in och gör sitt jobb och det visar sig vara världens bästa jobb... återigen! Jösses vad vi röjde idag. På Zumban trodde jag att taket på mellansalen skulle lyfta... ca 300 personer skakade rumpa! Det kallar jag måndags PARTYYYYY!

Med värme
Anna

3 kommentarer:

Jelena sa...

Tack för att jag fick vara med och parta med dig,eller ja vi partajade!hihihihi
Nästa gång lyfter vi taket på riktigt...

/En riktigt nöjd och glad zumba tjej Jelena!

Eva-Lotta sa...

300 pers är fullkomligt galet! Håller ni till i Stora salen eller? Only at Gerdahallen! Snälla, kan ni inte ta en bild någon gång, jag vill se! KRAM

Stillaeftertanke sa...

Fotar på måndag!